Saturday 29 September 2018

Hatyai Trip : Shopping di Asean Night Market dan Greenview Night Market

Di sebelah malam pula, sementara menunggu gerai-gerai udang besar dibuka, anda boleh berkunjung ke Asean Night Market atau Greenview Night Market terlebih dahulu. Kami menaiki tuk tuk dari Grand Plaza Hotel.

Kami ke Asean Night Market pada pertama kali kunjungan kami ke Hatyai. Pada trip kedua pula, kami cuba melihat apa perbezaan di Greenview Night Market pula. Kedua-duanya bagi saya sama. Tiada nafsu untuk membeli - belah. Haha. Ini kerana kedua-dua trip ke Hatyai merupakan trip sebelum saya berhijrah ke Sydney. Selain untuk menjimatkan wang, saya mengambil langkah untuk mengurangkan barang.

Asean Night Market lebih famous berbanding Greenview Night Market dan lebih banyak barangan yang dijual.

Pelbagai barang jualan di Asean Night Market
Typical spot bergambar
Ada surau
Greenview Night marketlebih baru.

Boleh dikatakan kawasan baru
Kena beli kupon makanan terlebih dahulu

di pintu masuk market



No comments:

Post a Comment

Akhirnya Aku Dapat Habiskan Pengajian Master in Telecommunications Engineering di UNSW

Term 3 Tahun 2023 iaitu sesi terakhir pengajian aku. Term terakhir bagi aku. Term yang aku selesaikan baki subject yang belum diambil untuk ...