Wednesday 18 September 2019

Drama Sweet Dreams : Ben Amir dan Mira Filzah : Qash Adam dan Puteri


Sweet Dreams
.
Mimpi yang menyatukan kau dan aku.
.
Qash Assyraf ❤️ Puteri Diyana

Ala ala gitu..

Ni gara-gara terpengaruh dengan drama Sweet Dreams. Nak tunggu cerita ni sanggup tidur lewat sebab time zone Malaysia dengan Sydney. 

Payung tu jenuh gak cari dekat kedai-kedai Korea kat Sydney ni. Bag tu memang ada dah, lama dah aku pakai. Family in law pun semua sporting. Mak mertua teman cari skirt mirapiljah. Kak ipar tolong ikat tudung kot belakang. Suami pun memang kebetulan berambut panjang sejak kami berhijrah ke sini, dia tak pernah potong rambut. Mahal katanya. $30 untuk potong rambut. Alamat tunggu musim panas, setahun sekali lah potong rambut. Selalu aku bising dia rambut panjang. Nak amik aura Ben Amir nyer pasal, aku izinkan.

Sempat lah shoot ala-ala Sweet Dreams sekejap. Tu pun Wafiya kacau gak mula-mula. Nak bergambar sama-sama. Tapi nasib baik kak ipar tarik dia ajak makan aiskrim. Terus aman damai seharian berjalan di Tulip Festival yang terletak di Commonwealth Park, Canberra.

No comments:

Post a Comment

Akhirnya Aku Dapat Habiskan Pengajian Master in Telecommunications Engineering di UNSW

Term 3 Tahun 2023 iaitu sesi terakhir pengajian aku. Term terakhir bagi aku. Term yang aku selesaikan baki subject yang belum diambil untuk ...